Nehéz szóhoz jutni, a videó lejátszása után.. Kérdések százai hangzanak a fejemben, melyek közül a legerősebben ez skandál:

 Hol rontottuk el?
 

Hol rontottuk el, ha iskolázatlan fiatalok tartatják be önös szabályaikat az utcákon?

Hol rontottuk el, ha egy bántalmazott nem meri megvédeni magát, nem mer megszólalni, félve a következményektől?

Hol rontottuk el, ha a felismerés helyett, a dolgok megnevezése helyett, kitérünk a válaszoktól, és a szőnyeg alá söpörjük a problémákat?

Hol rontottuk el, ha egy olyan video, mint ez, létre jöhet, és bemocskolhatja az emberi jóérzés minden határát?

 

  

El kell gondolkodnunk...

Szerző: -Sebastian-  2009.03.09. 21:15 80 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://checkmate.blog.hu/api/trackback/id/tr77992303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

modelcar 2009.03.10. 18:13:13

De utálom az ilyen embereket,szégyen amit a gyerekkel csinálnak.

Jozicsenko, aki inkább lenne pék... 2009.03.10. 19:49:02

sajnos elnyelte a kommented a net, kár érte

no: szerintem ott lett elrontva, hogy az szdsz kezébe került az oktatás
- a saját gyerekeik svájcban tanulnak, nekünk meg marad a kisérletezgetés
- a felelősség a tanáré, de a szülő és a gyereken semmi felelősség nincs
- nincs rajtuk teher, kényszer, kötelesség, semmi

viszont pénzzel lehet őket megfogni: 14 évesen csak akkor járjon bármi pénz, ha a gyereke iskolába jár, utána bármelyik iskolából kirakhassák, ha hülye, erőszakos, problémás: nevelje meg az anyja, aki nem kap pénzt, ha ilyen a gyereke...

heliox 2009.03.10. 20:12:30

a saját gyerekeik svájcban tanulnak

Tényleg?

annacsek 2009.03.10. 20:14:21

Hol történt ez? A Zala nevű somogyi faluban? Szólni kéne az illetékes helyen, vagy elküldeni direktbe az anyagot, had nézegessék!

Sowulo 2009.03.10. 20:19:49

Undorító az egész ügy!
Szégyellem az emberiséget ezek miatt az utolsó senkiházik miatt.
Komolyan előre féltem a gyermekeim jövőjét...

Mindfield 2009.03.10. 20:31:09

A legundorítóbb viszont az, hogy ebben az ügyben sem lesz semmi előrelépés.

zako1 2009.03.10. 20:50:35

Ugyan már, ne legyünk álszentek. Évek óta zajlanak már ennél sokkal durvább dolgok is a magyar középiskolákban, csak nagyon magas a látencia. A gyerekek sokszor még a szüleiknek sem mondják el, hogy mi történt velük, nemhogy a pedagógusoknak. Szerencsére néhány exhibicionista kölyök rájött, hogy az anyucitól kapott mobilban van kamera és saját maga ellen gyárt bizonyítékot... Egyébként pedig nem lehet csak a cigányságra kihegyezni ezt a dolgot, ennél sokkal mélyebb a válság, a szép fehér bőrű, szőke gyerekek is terrorizálják a társaikat, fenyegetnek boxerrel és gyújtogatnak az iskolában.

Határozott Szándék (törölt) 2009.03.10. 20:51:40

@Jozicsenko, aki inkább lenne pék...: csatlakozom.

Nem mindenkinek való az iskolakötelezettség. Az ingyenes oktatás lehetőség legyen, és ne kiskorú bűnözők melegedője.

Balintmol 2009.03.10. 21:02:08

cigányok tették. ez vár minden magyar gyerekre ha nem lépünk időben

snakekiller23 2009.03.10. 21:02:53

@Jozicsenko, aki inkább lenne pék...:

Ugyanmár, ez nem Magyar Bálinttal kezdődött. A tanári gárda jelentős része már az átkosban kontraszelektált volt.

snakekiller23 2009.03.10. 21:08:37

Amúgy szintén Zalaegerszegen történt nemrégiben, hogy este a város közepén a moziból a buszmegállóba tartó srácot minden előzmény nélkül öt öööö... norvég halász körbe vette és rövid szóváltás után agyba-főbe verte.

A kórházban mikor hallották mely népcsoportba tartozók tették. alig mertek látletetet venni...

zako1 2009.03.10. 21:09:02

snakekiller23: ne kenjük a tanárokra, ez társadalmi probléma, amelyet a társadalomnak kellene megoldani. De nem teszi, sőt, minden létező eszközzel megnehezíti a pedagógusok dolgát és a jog eszközeivel körülbástyázza a tanulót és a szülőt. Nyugodjatok meg, ez a két fiú tanév végéig az iskola tanulója marad, és valószínűleg szeptembertől folytathatja tanulmányait ugyanott. A rendőrség meg elintézi majd egy kis ejnye-bejnyével.

nyekk 2009.03.10. 21:20:12

Az ilyen férgeket, mint ez a három cigó gyerek, a vatagbelénél fogva kell felakasztani a lámpavasra. Na! Liberálisok! A sok "rohadt rasszista" szülő miért akarja szegregálni szegény ártatlan, angyali tekintetű cigánygyerekeket. És ez sajnos egyáltalán nem egyedi eset. Csak ritkán kap ilyen látványosan nyilvánosságot.

2009.03.10. 21:46:49

tudjátok a scheiberben és a lauderben nincsn cigány, így hát milyen tapasztalatai legyenek a liberális kisköcsögöknek?a külvárosi trógerzsidók viszont mesélhetnének :(

pitaa 2009.03.10. 21:56:41

de mit magyaráznak a videóban, mit csinált a gyerek? beszólt és azért fenyítik?

manor 2009.03.10. 21:59:08

Nem hiszem, hogy ez alapján kellene nemzethalált vízionálni. Ugyanilyen esetek történhettek 10 éve, 20 éve, 50 éve. Ajánlom elolvasásra Ottlik Géza - Iskola a határon c. könyvét. Ráadásul az elhangzottak alapján valami előzménye is lehetett a dolognak, a csicskáztatott srác sem lehet teljesen ártatlan.
Ettől függetlenül persze undorító, hogy ennyire élvezik, ahogy megalázhatnak egy másik embert.

2009.03.10. 22:01:57

ja előzménye, komoly lehet tényleg
ezek azért jönnek így, ha nem adsz cigit, vagy csúnyán néztél
pláne ha csoportosan követitek el fehérek egy szegény cigány kislány ellen, hogy mondjuk mondod neki hogy de szar a haja :(
hát haver ott meghalsz

namind1 nem én dolgom, 50 év múlva azért majd megnézném ezt az országot a hírekből, milyen belezések folynak majd itt! :D

snakekiller23 2009.03.10. 22:04:19

@zako1:

Valóban, társadalmi probléma az is, hogy állami pénzből képzünk aztán alkalmazunk tömegével alkalmatlan embereket egy ilyen kulcsfontosságú területen, akiknek aztán nem is biztosítunk megfelelő eszközöket a fegyelmezésre.

Prophet 2009.03.10. 22:08:16

Szörnyű... mint a börtönben. Meztelenre vetkőztetés, köpködés, verés? Mikor jön el a seggbekúrás ideje?

"Lehúzásért" fenyítik.. biztos megérdemelte, hogy arcon köpjék.

RonIQa 2009.03.10. 22:17:55

@nyekk:
Valóban, a kiskorúak sérelmére elkövetett bűncselekményeknél nagyon magas a látencia, s ezt tudni kellene az illetékes elvtársaknak is. Tudni kellene akkor is, amikor azt mondják, hogy sok a tanár. Olyan sok a tanár, hogy egy iskola, egy közintézmény közös használatú helyiségében (talán folyosó), fényes nappal, hangos röhögések közepette, hosszú percekig lehet kínozni egy gyereket úgy, hogy véletlenül sem eszi arra a büdös fene egyik tanarat sem.

Részemről nagyon sajnálom az "áldozatot", de a valódi áldozat az a 3 (vagy több) genetikai hulladék emberszabású szülők által világra pottyantott, degenerált, lelki-nyomorék bélféreg, amelyiknek EZ jelenti az örömöt és a szórakozást.
Velük ennél szebb és jobb dolog soha nem fog történni, egészen addig, míg csak biológiai funkcióik működnek és rothadó büdös hullájukat el nem kaparják majd a város széli emésztőgödörbe (a társadalom nagy megkönnyebbülésére).
Ez a 3 organizmus nem fog nőt szeretni, csak a faszát veri bele valamibe, nem lesz barátja, csak a cefre tankolásához fog közös asztalhoz ülni egy magához hasonló organizmussal, nem fogja látni, hogy milyen szépen cseperedik a gyereke, mert fogalma sincs arról, hogy az ilyesmit nézni kell, sosem fog élvezni egy könyvet, filmet, festményt, operát, mert hiányzik központi idegrendszerének az a része, amely erre az embereket alkalmassá teszi. Ez a 3 sejthalmaz erről mind lemarad, mert ők csak azt tudják élvezni, nekik csak az jelent örömöt, amitől minden normális ember undorodik, mert felfordul tőle a gyomra.
Ez a három véglény a liberalizmus valódi áldozata.

snakekiller23 2009.03.10. 22:22:00

@RonIQa:

A vasútállomáson történt konkrétan, nem az iskolában.

RonIQa 2009.03.10. 22:31:00

@snakekiller23:
Kössz! Akkor pláne! Borzalom. És ezek fogják gyártani a jövő generációját. Évente fognak kipottyantani egy magukhoz hasonló eltaposni való undorító mocskos férget az unokáim nyakába.

Megjegyzem, a mi iskolánkban a szünetben a szó szoros értelmében őrjöngenek a kölykök (több telefonos minivideót láttam), rongálják egymás holmiját, az iskola vagyonát és nincs felügyelőtanár.

manor 2009.03.10. 22:33:28

Itt mindenki egy ferences rendi kolostorban, vagy az angolkisasszonyoknál nevelkedett? Nem hiszem el, hogy a ti gyerekkoroktokban nem hallottatok ilyen fenyítésekről! Csak akkor még nem volt mobil, amivel fel lehetett volna venni a dolgot. Történnek manapság olyan dolgok, amik tényleg komoly társadalmi feszültségekről árulkodnak, de szerintem ez a videó nem tartozik közéjük. A csíkos pólós az unokatesóját emlegeti, lehet, hogy korábban őt kapta el ugyanígy a most megvert srác a haverjaival.
Nem tilos egy kicsit odafigyelni és gondolkodni...

RonIQa 2009.03.10. 22:36:18

@manor:
Elég baj, hogy te így gondolkodsz és még csak nem is érzed, hogy ez helytelen.

ratman_ (törölt) 2009.03.10. 22:39:20

Ugye afelett nem siklik el senki, hogy megint cigányok aláznak csoportosan egy magyart? Bővebb infó, iwiwes adatlapok a kurucon.

@manor: van egy olyan érzésem, és titkos vágyam, hogy amikor eljön a pillanat, mi a barikád két ellentétes oldalán leszünk. Majd akkor jusson eszedbe az ártatlanságról alkotott ideológiád. Elég volt belőletek.

RonIQa 2009.03.10. 22:41:58

@manor:
Ja! Én cca. 50 éves vagyok, Borsodban nőttem fel, ott jártam általános és középiskolába, Budapesten egyetemre, itt kollégiumban is laktam, de én ilyen jellegű dolgot diákok között soha nem hallottam. Honvédségnél igen, de meg is volt a véleményem a magyar tisztikarról, amelyiknél ezt meg lehet csinálni.
Az orosz katonáknál meg olyan dolgok mentek, hogy attól még a magyarok is rosszul voltak.
(Az amerikai hadsereg is durva.)
Ez a kultúra fokmérője is egy társadalomban.

RonIQa 2009.03.10. 22:50:23

@ratman_:
Szerintem mindegy, hogy cigányok-e... Egyszerűen szétverte a liberalizmus, pontosabban az SZDSZ által helytelenül értelmezett liberalizmus az oktatási rendszer alapjait.
A nem cigány gyerekek is, a saját gyerekeim is helytelenül viselkednek, legfeljebb talán nem ilyen vadállatiasan durvák.
Ezek a gyerekek teljesen szabadjára vannak engedve, nincsenek nevelve, nem látnak elég követendő példát?!...
Vagy nem tudom .... mi a baj, de nagy baj van.

manor 2009.03.10. 22:51:31

@RonIQa
Természetesen helytelen, ahogy ez korábban le is írtam. Kijárna pár nagy büdös pofon a két kölyöknek.
Arra akartam rávilágítani, hogy helyén kell kezelni a dolgot.

@ratman_
Neked is elmondom, szó sincs ártatlanságról, egyszerűen túl van lihegve a dolog - szerintem.

RonIQa 2009.03.10. 22:56:40

@manor: Valószínű, hogy azért látjuk másként, mert nekem most vannak ilyen korú gyerekeim.
Tudod, egy olyan gyerek, amelyik ezt meg tudja tenni egy másik gyerekkel, az komolyan beteg, súlyosan torzult személyiség. És ez nem olyan, mint az elmebetegségek zöme, hogy látszik. Ezek kívülről úgy néznek ki, mintha normális emberek lennének, de nem azok.
Foglalkoztam - szerencsére rövid ideig - fiatalkorú bűnözőkkel. Azokból soha többé nem lesz ép ember.

sebi77 2009.03.10. 23:05:43

Szomorú hogy ilyesmi létezik, de ebben semmi újdonság nincs. Amikor én jártam suliba anno akkor is ugyanez volt, csak nem volt kamera amivel felvették volna meg bulvármédia ami csámcsog rajta. De vissza lehet menni a Pál utcai fiúkig is.

manor 2009.03.10. 23:08:14

@RonIQa
Mégegyszer mondom, én nem állítottam azt, hogy ez a viselkedés normális lenne. Természetesen elítélendő. Csupán arra utaltam, hogy ez nem a ma társadalmának terméke, évekkel, évtizedekkel korábban is előfordulhattak hasonló "balhék". Tehát konkrétan csak ebből a videóból én nem vezetném le az ország végromlását. Tapsztalataim nincsenek ennek a korosztálynak a hétköznapi viselkedéséről, elképzelhető, hogy megszaporodtak az ehhez hasonló esetek (most konkrétan a diákok közötti erőszakra gondolok). Ennek valószínűleg már van (kellen hogy legyen) üzenet értéke.

RonIQa 2009.03.10. 23:14:48

@sebi77: A Pál utcai fiúk nem dokumentumregény.
Mit tettél, hogy ne legyen ilyen az iskoládban?
A mi falusi iskolánkban harmadikban egy túlkoros cigányfiú megütött az osztályból egy lányt.
A lány anyja lerohant a cigánysorra panaszkodni. Az anyja védelmébe vette a fiát, nyomta a sódert, hogy csak a haját húzta meg a lánynak. De az apja úgy elverte a fiát a nadrágszíjjal, hogy napokig hosszúnadrágban jött iskolába a jó idő ellenére (egyébként klottgatyában járt, mert szegények voltak).

RonIQa 2009.03.10. 23:16:28

@manor: Azért írtam, hogy nekem viszont sajnos vannak tapasztalataim. Nem kell védekezned, hiszen nem támadlak. :)

Kopi3.14 2009.03.10. 23:16:49

@manor: bizony ahol emgfordultam suliban semmi ilyen incidens nem történt, egyikben sem. pedig azért volt két általános iskola, egy igmnázium, s a végére egyegyetemet tolok még. Soha, sehol nem hallott senki ilyet. Sőt, anno a városban sem volt híre, nyoma.

A probléma valószínű nem is annyira az SZDSZ-szel van ezen társadalmi viselkedéseknél, hanem a rendszerváltoztatás nevezetű rettenettel, amikortól mindenki-tisztelet a kivételnek- azt hiszi, neki midnent szabad, amikortól a rendőrnek köszönnie is csak előzetes engedélykéréssel lehet, amióta midnenkinek csak jogai vannak és aozkat nagoyn is ismeri. Fehérekről hallottam gyönyörű, tiszteletteljes viselkedést, egyik osztálytársam is művelt szép doglokat, az öccse meg a hírek alapján már végképp nagyfiú lett hozzá képest, ahogy illedelmes romákról is tudok korábbi életemből. Vagyis a probléma nem etnikai, mégha most rengetegen annak is hiszik, hanem komplett társadalmi.
Innentől OFF:
A nagy iwiwezéshez- talán nem kéne keverni, hogy cigány bűnözőkről beszélünk, akiuk lopnak, vagy a különböző szervezett bűnözői körökről, amelyek között vannak cigányok is, és esetleg ők kissé feltűnőbbek.

Talán kissé ON:
Amikor a gyereket tetszőleges család úgy neveli, hogy nesze, ülj a tv elé és bámuld, akkor a Dopeman, Gangsta Zolee, Majka -és a nemzetközi élmezőnyt nem is említettem- stílussal vajon mivé fog nőni, különösen, ha csak ezt kapja a képébe állandóan? Ha filmeken is a legkomolyabb párbeszéd, amit fel kel fognia a Mivan? Mivan? mivan? szintig terjed, de kétpercenként az öttöltényes tárból hatszáz golyót lő ki a jó főhős utántöltés nélkül- s normális közösségben lhetne remek alkoholista a nagy megértés miatt- adig mit várunk tőlük? A csajokat a jelenlegi döntéshozók a média vilűágában kurvának, a srácokat stricinek, maffiózónak nevelik, a szülők meg lelkesen bólogatnak hozzá. Szóval? Hol a probléma akkor?

Gr@yer 2009.03.10. 23:19:20

Teljesen mindegy, hogy mit csinált a gyerek ez akkor se normális emberi viselkedés. Ha a terriistákat nem lehet kínvallatni akor egy cca. 16 éves gyerekkel se lehessen ilyet csinálni.

Egyébként ahogy, ezt a szubkultúrát ismerem legfeljebb csúnyán nézhetett az unokatesójára. Van is erre valami külön szavuk.

Még általános iskolában nálunk is voltak hasonlók, sőt durvábbak is pl. szórakozásból egyes cigányok és MAGYAR barátaik kést szorítottak néhány gyerek torkához az iskola mosdójában.

A középiskolában ahova most járok lyen esetröl viszont még nem hallottam viszont a környéken ahol van (Bp. Pongrác telep mond valakinek valamit?) hetente legalább két rablás biztos töténik. Ha pedig valaki beszól egy cigánynak is akkor odamennek a sulihoz és randomra megvernek pár gyengébb gyereket, SŐT még a tanárokba is belekötnek ha úgy tartje kedvük. Vizeléshez ráadásul az iskola egyik falát használják.

A gond viszont ott van, hogy a legtöbb ember szernt ezek elszigetelt esetek amiket csak cigányok követnek el.

Pedig nem.

Az oktatás (ahogy én hívom a BÁLVÁNYIMÁDÁS) egy alapból rossz eszmékre épülő rendszer volt ami viszon legalább valamilyen eredényt fel tudott mutatni pl.: matemetikábol. Most viszont eredményünk nincs a rendszer pedig kényelmetlen, igazságtalan ésráadásul eredménytelen is. Szerintem vagy az ibo programját( ibo.org/ ) vagy pedig a finn oktatási rendszert figyelembe véve kéne kidolgozni egy a mostanitól radikálisan eltérő rendszert kiépíteni, visont ehez leglább 3x ennyi tanár és 15x több kénz kéne. Na meg egy nem ennyire töketlen politikai elit.

rada09 2009.03.10. 23:21:09

Jaaa, hogy iskolázottaknak szabad!!!???

lynx (törölt) 2009.03.10. 23:26:07

cigányok... aki annyira tiltakozik a szegregáció ellen, gondolom örülne, ha a gyerekét hasonló módon aláznák ilyen primitív véglények.

bayard 2009.03.10. 23:28:43

ha valakit vigasztal, a 2 srác és a kamerázó lány iwiwes adatlapjait kipakolták egy szélsőjobbos oldalon(direkt nem reklámozom őket), azóta több száz kommentet kaptak a képeikhez (az egyik már törölte is a profilját). Baromság ez a cigáyozás, magyarok ugyanúgy megteszik (saját tapasztalat), ettől függetlenül némi elégedettséggel tölt el,hogy a 3 kisköcsög pár napig retteghet, mikor találkozik szembe egy csapat gárdistával...

RonIQa 2009.03.10. 23:31:38

@Kopi3.14:
Szülőként azt tudom mondani, hogy és sosem aszaltam a tv előtt a gyerekeimet, mégis sokszor előfordult hétvégén, hogy annyira belefeledkeztem a hét közben a munkám miatt elmaradt házimunka "feldolgozásába", hogy a tv előtt felejtődött a gyerek. De nem csak a tv a probléma. Az a legnagyobb baj, hogy reggeltől estig nincs együtt a család, ezért a gyerek időben is kevés családi példát lát, továbbá a családon és az iskolán kívül rengeteg hatás éri, ami példaként hat rá. Erről a szülő nem is tud, nincs is erre ráhatással.
Ha ma egy gyerek helytelenül viselkedik, nem lehet egyértelműen arra a következtetésre jutni, hogy otthon ezt látta.
Ma már a két pofon sem működik. Egyszerűen nincs hatása. Un. szobafogság, meg nem engedlek el.... Ugyan. Én érek haza utoljára a túlórából, nem is tudom ellenőrizni a gyereket.

RonIQa 2009.03.10. 23:34:46

@Gr@yer:
Én is sok problémát látok abban, hogy egy alapvetően merev, porosz típusú iskolarendszerbe attól idegen laza-liberális elemeket csöpögtettek, aztán nem tud vele mit kezdeni sem a tanár, sem a diák.
Valami gyökeres reform kellene és nagy szemléletváltás. De ezt én már biztosan nem érem meg.

lynx (törölt) 2009.03.10. 23:38:27

Melesleg valóban nem olyan egyszerű a helyzet, hogy cigányok vs. magyarok. Rosszabb. Saját szememmel is láttam, hogy az elvileg ideális iskolákban a még akár kevés cigány gyerek is ASSZIMILÁLJA a normális családokból kikerülő magyar gyerekeket.
Valamiért a terrorista cigány a követendő példa, talán mert a mai társadalomban az tűnik nyertesnek.

RonIQa 2009.03.10. 23:42:00

@Le Fay:
Ezt régen, a polgári világban úgy hívták, hogy "társadalmi halál". A helytelenül viselkedő emberekkel szemben a társadalom egységesen lépett fel és nyilvánvalóan kifejezte a helytelenítését. (Pl. a sikkasztó kijött a börtönből és a kisvárosban az emberek átmentek az úttest másik oldalára, ha szembejött. Nagyszüleim mesélték.)
Működött. Volt visszatartó ereje, pedig nem volt erőszakos, csak egységesen "felvonult" a társadalom értékítélete.
Én nem örülök a gárdának, mert megosztja a jobboldalt, amivel szimpatizálok.
De az biztos, hogy végre valami beindította a társadalom önvédelmi mechanizmusát, ami eddig teljesen béna volt.

RonIQa 2009.03.10. 23:46:00

@lynx:
Ezért kell megszüntetni azokat a hibás intézkedéseket, és intézményeket amelyeknek következményeként ez a réteg a nyertes. (Nem a segélyre gondoltam.)

RonIQa 2009.03.10. 23:47:10

@rada09: Jaaa, hogy iskolázottaknak szabad!!!???

Érdemben esetleg?

rada09 2009.03.10. 23:56:19

@RonIQa: Már úgy érted,érdemben bánthatsz bárkit is?

RonIQa 2009.03.11. 00:00:33

@rada09:
Nem. Úgy, hogy érdemben hozzászólsz? :)
Mármint a lényeghez. :)

Seregbontó 2009.03.11. 00:01:07

Nagyon kemények mi? Ketten egy ellen. A cigányok mindíg csak csoportban mernek támadni, ha egyedül vannak nem olyan nagy a szájuk. Hányan is szoktak összejönni, ha intézkedni akarnak a rendőrök? Ötvenen?

S. Annyi 2009.03.11. 00:02:29

Alig cigányok!!!!!!

Na te Viktória, mész a kurva anyádba, ne az EU parlamentjébe! Mohácsra se, az magyar! Fogd be a pofád a jövőben, oszt kussolj kurva!

S. Annyi 2009.03.11. 00:03:44

Ezt a két véglényt meg szívesen feldolgozom kutyaeledelnek. Szegény kutyák!!!!

RonIQa 2009.03.11. 00:05:23

Na, itt is megy már a cigányozás, így aztán én lépek.
Nyugodalmas jó éjszakát és további kellemes cigányozást mindenkinek. :)

rada09 2009.03.11. 00:09:13

@RonIQa: Az írásban az szerepel:"iskolázatlan fiatalok tartják be önös szabályaikat".Erre reagáltam.Csak viccelsz,ha azt sejteted,hogy az iskolázottak mérlegelhetnek, hiszen ők iskolázottak.Érdemben most ennyire fussa.

bayard 2009.03.11. 00:53:05

@RonIQa: off: egyetértek veled abban, hogy a gyökeres társadalmi reformokat mi már nem éljük meg...tyúk-tojás dolog ez: a mai magyar "elit" miatt tartunk itt és csak egy új generáció változtathatna,de pont a magyar elit miatt nem fog ez az új generáció felnőni. Egyik oldalról cigányozás/zsidózás, másik oldalról álszent szélsőséges libelarizmus, aki meg középutat keres annak jut két ellenség. Ez van, Magyarország ennyire képes.
Ami ezeket a kölyköket illeti, teljesen mindegy, mi lesz velük, jövő héten már más csontot fogunk rágni

borzzz 2009.03.11. 02:59:27

Nem cigányok voltak. A cikk ugyanonnan, az Index címlapjáról érhető el, mint ez a blog.

2009.03.11. 03:44:07

van olyan pesten, hogy panelcigány
lehet nem a szaffiból lépett elő, de attól még a fehér ember szemében cigány

vagy én élek ennyire geciszar helyen?a picsába már :D:D:D

KenSentMe 2009.03.11. 03:50:14

Ezek vajon látták a Mechanikus narancsot? Ott volt cipőtalpnyalás.. főleg a kiscsaj tanulságos.. aki áll a kamera mögött, és marhára élvezi, hogy a két fiúja a szerencsétlen "kopaszt" rugdossa.. hogy is van az a mondás.. "ha indiánok közé kerülsz, ne hagyd, hogy az asszonyaik kezére adjanak".

Régóta megy ez, sok helyen. De ezek ott folynak, ahol tudják a gyerekek, hogy nem a tanulás az érvényesülés útja számukra, és az iskolában eltöltött idejük az életükből elveszett idő.. ahol ez folyik - nem egy periférián zajlik ez -, ott alapjaiban nem működik nemhogy a társadalmi önvédelem, de maga a társadalom sem. Nyomorgó családok, adócsaló vállalkozók gyarmatai, távol még a világ végétől is.

KenSentMe 2009.03.11. 03:53:22

Ezek vajon látták a Mechanikus narancsot? Ott volt cipőtalpnyalás.. főleg a kiscsaj tanulságos.. aki áll a kamera mögött, és marhára élvezi, hogy a két fiúja a szerencsétlen "kopaszt" rugdossa.. hogy is van az a mondás.. "ha indiánok közé kerülsz, ne hagyd, hogy az asszonyaik kezére adjanak".

Régóta megy ez, sok helyen. De ezek ott folynak, ahol tudják a gyerekek, hogy nem a tanulás az érvényesülés útja számukra, és az iskolában eltöltött idejük az életükből elveszett idő.. ahol ez folyik - nem egy periférián zajlik ez -, ott alapjaiban nem működik nemhogy a társadalmi önvédelem, de maga a társadalom sem. Nyomorgó családok, adócsaló vállalkozók gyarmatai, távol még a világ végétől is.

Lord_co 2009.03.11. 03:56:55

Honnan veszitek, hogy cigányok? Nekem ez egyáltalán nem jött le.

Lord_co 2009.03.11. 03:58:43

Honnan veszitek, hogy cigányok?

Lord_co 2009.03.11. 03:59:55

Honnan veszitek, hogy cigányok?

states 2009.03.11. 04:46:27

Gyurcsány-ország Gyurcsány-féle oktatási rendszerrel, amelynek Magyar Bálint vetette meg az alapjait. A termés beért...

Thorwald 2009.03.11. 07:27:34

En nem ertem basszus...
Ezek nem ciganyok voltak. Ezek bizony kokemeny magyar kolkok.
Felreertes ne essek nem vedeni akarom oket (megvan a negativ velemenyem, altalanositas stb a ciganyokrol) de ezek nem romak voltak... szerintem.
Ugyanakkor a legszivesebben eltornem kezuket labukat de meg a kis ribancet is aki kamerazott. Rohadjanak meg az ilyenek...

escaper · http://elinnen.blog.hu 2009.03.11. 07:38:27

Elképeszt ami ebben az országban folyik és ahogy újratermeli a meglévő problémákat.
Ezek a srácok már ilyenek, és ilyenek is lesznek egész életükben az utakon, a családjukban, az utcán. Hány generációt kell még feláldozni, hogy végre elkezdjünk tenni a problémáink megoldásáért?
elinnen.blog.hu/2009/02/26/az_eletre_tanit

RonIQa 2009.03.11. 08:14:35

@borzzz:
Nem. Ez már az "eltanult" cigány mentalitás volt. Fentebb beszéltünk róla, hogy lynx-szel, hogy ez a "nyertes" a minta. Ezért mindegy, hogy roma származásúak voltak-e. Cigánymentalitásúak voltak. Anyaként látom, hogy az iskolákban hogyan uralnak mindent a renitens kölykök, a tanárok nem tudnak fegyelmet tartani, nem csak azért, mert eszközeiket elvette a liberális oktatáspolitika, hanem azért is, mert egy generációnyi tanár nőtt már fel úgy, hogy ilyen példát, mintát sem látott, a fegyelmezés technikáját sem tanulta meg.
Beszéltem több tanárral, aki meg volt győződve róla, hogy nem küldheti ki az óráról a rendetlenkedő gyereket, mert a törvény szerint joga van az órán részt venni. Mondtam nekik, hogy ez nem igaz, mert a jogokat a rendeltetésüknek megfelelően kell gyakorolni, a gyereknek a tanulás céljából van joga az órán részt venni, ha magatartásával akadályozza a tanítást, azzal a többi gyerek tanuláshoz való jogát sérti, tehát eltávolítható az óráról.
Természetesen ezt jogászos csűrés-csavarásnak tekintették és nem hitték el, hogy így van. Felnőtt ember, diplomás tanár azt mondta nekem, hogy mutassam meg a törvényben, hol van benne, hogy kiküldheti a gyereket.

Meghülyítette őket a liberális oktatáspolitika.

sprenczl 2009.03.11. 08:15:52

Hol van elrontva?
-SZDSZ kezébe adták az oktatást
-a gyereknek csak joga van (még akkor is ha suttyóbunkóállat), a tanár már meg sem fenyegetheti, sőt félnie kell a szülőktől,
-több évtizedes kontraszelekció az oktatásban, a kurva alacsony pedagógus fizetések miatt
-szülők felelőssége: nem akarnak nevelni, mert "az az iskola dóga"....

soulclipse · http://soulclipse.blog.hu/ 2009.03.11. 08:16:17

Nem tudom,eldönteni, hogy helytálló-e, ez a kicsit szélsőséges cikk, de ide tartozik:
kuruc.info/r/34/36674/
ez pedig, végképp nem, de ez azért habb a tortán (ezek szerint, tényleg nem csak az oktatással van baj:
kuruc.info/r/35/36777/

S. Annyi 2009.03.11. 08:27:11

Lord, EMBER HOL ÉLSZ????????
HAHÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓ!
Ébbresztőőő!!!


Kezdjük az elejéről:
- Az elefánt az az állat, amelyik nagy és ormánya van. A halacska a vízben él. Azok az állatok, amelyek a fejünk felett repülnek, azok a madarak kisfiam. A kiscsibe azt mondja: csip, csip! A kiskacsa azt mondja: háp, háp!

RonIQa 2009.03.11. 08:28:22

@trogerzsido: "de attól még a fehér ember szemében cigány"


Erről van szól. Ezt a cigányozás-hisztériát megpróbálják faji/etnikai kérdésként beállítani.

Valójában a mai közállapotok ellen hevesen tiltakozó emberek nem a származás, vagy a bőrszín alapján rekesztenek ki, hanem a jellemzően társadalomellenes magatartású embert nevezik cigánynak. De ebben az országban még a kommunikációs probléma felismeréséig sem lehetett eljutni. (Persze ennek az az oka, hogy így lehet csak hatékonyan uszítani a jobboldalról jövő náci veszéllyel.)

respecta /01 2009.03.11. 08:48:05

@sprenczl:
Tipródtam, hogy változtassak a soraidon, mert nem tudom a pontos határt, mikor romlott el ennyire és finomítottam volna a többi szavadon is....DE nem tudok.
Rövid és velős szavaid utolsóit a legfontosabbnak tartom. Még akkor is, ha a "nem akarnak nevelni"-t erősnek érzem. A látszat mindenképpen ez. Kifelé. A legveszélyesebb!!
Írhatnék még, de az már okoskodás lenne.
A videót nem bírtam megnézni, nekem a kép is sok!
Valaki írta, hogy inkább a katonaságnál tapasztalt korábban hasonlókat.
Talán én is szerencsés vagyok, de egyetértek vele (persze hallomásból).
Sőt azt kell hinnem, hogy a srácaim is azok.
Jó lenne, ha a videó igazsága lenne a kivétel! Csak reménykedem, hogy így van/lesz.

S. Annyi 2009.03.11. 08:49:35

Az SZDSZ bűnös.
A zámolyi gyilkosokat pártfogásukba vevő értelmiségiek bűnösök.
A cigány vezetők bűnösök (Kolompár.
A ballib média bűnös.
Az MSZP bűnös.

kritikusolvaso 2009.03.11. 08:56:45

emberek!

lépjetek abból az országból ha a gyerekeiteknek jot akartok!

pakoljatok és gyerunk...

xlac 2009.03.11. 08:58:57

Azt írják nem cigányok!
Megnéztem az iwiw-es adatlapjukat kajak hiperpigmentált negroidok.
A fő probléma az, hogy ez a jéghegy csúcsa.

pantufül 2009.03.11. 09:09:06

Az egyik srác tényleg nem cigány, no de a másik!!!!! Van akit megtéveszt, hogy szőkére festette a haját???? Na és a "gádzsi"????? Az is roma.

égafater 2009.03.11. 09:10:53

@xlac:

igen ez a legnagyobb hiba! folyékonyan kamuznak mindenhol ha erről van szó. egyszerűen nem tudom felfogni, kinek az érdeke, hogy véka alá rejtsük ezt a hatalmas problémát. azt, hogy a cigányok hazudnak, azt már évszázadok óta tudjuk, de ehhez miért kell asszisztálni???

ha valakinek van módja megnézni, tegnap a maunika sóban gyönyörűen lebuktattak egy folyékonyan hazudozó mocskot. iskolapélda volt.

efxemx 2009.03.11. 09:24:01

600 éve van róla feljegyzés, hogy egyetlen országban, egyetlen népcsoport között sem voltak képesek beilleszkedni, az írások szerint nem tudnak tanulni, nem tudnak dolgozni, nincs kódolva bennünk a fejlődés, létezésük a kognitív disszonancia maga,

lehet vitatkozni érzékeny felhangú szociális és intellektuális platformokon, biztosan ez a megoldás...

ami tény, hogy a cigányság nem aboriginal nép, nincs olyan hogy cigány őslakosság, nem ezért lehetetlen a beilleszkedésük, egyszerűen nem tehetnek róla hogy Darwinnak van igaza, még az sem mondható, hogy létezésük antropológiai tévedés, ők nem egy gennyes fekély a humán DNS szekvencián, a cigányság nem a parazita életmód emlős formája..

nem, ezt nem lehet ép ésszel állítani, nincs is rá bizonyíték, csak rossz indulatú, kósza mende-mondák, szórakozóhelyi biztonsági kamerák, iskolai mobil videók... ennyi amit érzékelünk belőlük, a többi undorító rasszista rágalom, fasisztoid szélsőségesség, az egyetemes civilizált emberi értékrendet alapjaiban elutasító, megvetendő gyűlöletbeszéd...

van 2 kisiskolás fiú gyermekem, és
lessz a spejzban egy baseballl ütőm...

respecta /01 2009.03.11. 09:33:04

@efxemx:
Még érinteni sem akartam a témát, de nem lehet veled vitatkozni!
Én nem teszem az biztos!

égafater 2009.03.11. 09:41:48

@respecta /01:

akkor vitázz velem! mi a baj?

Jozicsenko, aki inkább lenne pék... 2009.03.11. 16:16:48

www.delmagyar.hu/belfold_hirek/te_rohadek_megoljelek_-_ujabb_iskolai_eroszak_felvetele/2090920/

ugyanazok a srácok, továbbra is zéró ésszel

és csodálkoznak, a zalalővőiek, ha fenyegetik őket?

kinek nem rándul össze a gyomra az ilyentől?

@heliox: magániskolákban (ohh, bocs: alapítványiakban), vagy nyugati magániskolákban oktatják őket

egyetelnegy budapesti szdsz-es gyereket tudnál mondani, aki rendes, mezei középiskolában tanul? (tudod, ott ahol nem várják el, hgoy félévente, havonta plusz pénzzel támogasd a sulit, vagy különben mehet másik iskolába...)

mindegy, nem idegesítem magam: az szdsz teszem felelőssé elsősorban, hogy idejutott az ország és idejutott klebelsberg Kuno hagyatéka...

respecta /01 2009.03.11. 17:58:38

@égafater:
Félreértettél.
Te is ugyanazt írtad, csak nyíltan, amit "efxemx". Vagy nem? Az övé annyira tetszett (ahogy tagadta a létező valót) hogy azért reagáltam rá.
Veled sem vitatkozom, dehogy!
süti beállítások módosítása